نرم افزار Alt-N MDaemon 22.0.2

نرم افزار Alt-N MDaemon 22.0.2

با سلام خدمت همراهان وبسایت Technoserver، امروز با ارائه نرم افزار Alt-N MDaemon 22.0.2 در خدمتتون هستیم :

شرکت امریکایی Alt-N چند روزی هست که نرم افزار Alt-N MDaemon 22.0.2 از ایمیل سرور محبوب و کاربرپسند خودش، MDaemon رو ارائه داده که ما هم امروز این نسخه رو به صورت کرک شده باهاتون به اشتراک میذاریم.

در این نسخه یه تعداد از ایرادات نسخه های سری 22 حل شده که مهم ترینش رفع ایراد آنتی ویروس هست که با برگشتن به نسخه 6.5.2r2 از آنتی ویروس Cyren مشکل برطرف شده.

اگه مایل هستید که لیست کامل تغییرات این نسخه رو ببینید، می تونید به Release Notes این نسخه یه نگاهی بندازید. (ممکنه این لینک از آی پی کشورهای مورد تحریم ایالات متحده امریکا باز نشه.)

نحوه کرک توی فایل README داخل آرشیو RAR توضیح داده شده، اما اگه احیاناً به اندازه کافی واضح نیست، من قبلاً یه ویدئو از نحوه این کار آماده کردم که می تونید اونو نگاه کنید.

امیدوارم این پست برای دوستان و همکاران مفید واقع بشه.

پیشنهاد می کنیم در سازمان های کوچک تا ۱۰۰ کاربر از این ایمیل سرور استفاده شود. راه اندازی آن بسیار سریع انجام میگیرد و پیچیدگی زیادی در صورت پیکربندی صحیح ندارد. این ایمیل سرور از پروتکل های معروف SMTP، POP3، IMAP پشتیبانی می کند. همچنین می توانید با استفاه از این ایمیل سرور پیام ها را رمزنگاری کنید.

منبع : دیجی بوی

 

Link: md2202_en_x64_dgby.rar

Filesize: 315 MB

Password: www.digiboy.ir

نظرات کاربران
ارسال دیدگاه
    مطالب مرتبط

    Windows 11 version 23H2

    Windows 11 version 23H2 با سلام خدمت همراهان همیشگی وبسایت Technoserver: شرکت مایکروسافت پریروز Windows 11 version 23H2 رو در اختیار...

    نرم افزار MobaXterm Professional 22.1

    نرم افزار MobaXterm Professional 22.1 سلام به همه دوستان خوب و همراهان سایت Technoserver : با نسخه بروز شده نرم افزار MobaXterm...

    نرم افزار Veritas System Recovery

    نرم افزار Veritas System Recovery 22.0.0.62226 با سلام خدمت همه دوست های خوب Technoserver: شرکت Broadcom نسخه جدیدی از نرم افزار Veritas...

    درباره تکنوسرور

    تکنوسرور پیشرور در سرور مجازی و اختصاصی هاستینگ و دامنه

    طراحی و توسعه منحصر به فرد برای تکنوسرور توسط لارا تیم

    هاست لینوکس

    هاست پربازدید

    هاست ارزان

    ثبت دامنه

    دامنه ارزان

    خرید سرویس اختصاصی

    ُسرورمجازی